Volgende lichting: 16:30

bel voor advies 078 - 780 23 59

BlogPersbericht: Lancering digitale postkamer

Jeffrey Hagenstein 5 February, 2018 on 9:39 am

De enige toegankelijke digitale postkamer voor particulier en zakelijk Nederland.

Dordrecht, 5 februari 2018 – Postbode.nu, een unieke online postkamer, lanceert op maandag 5 februari de laatste versie van hun Postbode.nu-app. Deze nieuwe generatie digitale postkamer geeft bedrijven en particulieren altijd inzage in de ontvangen en verstuurde communicatie. Waar het bedrijf deze diensten in het verleden via losse producten aanbood, is de dienstverlening nu volledig geïntegreerd in een online platform.

Mark Hameetman en Jeffrey Hagenstein legden jaren geleden de fundering voor hun bedrijf Postbode.nu, toen zij een ‘post-app’ op de markt brachten die snel viral ging. De ondernemers zagen in dat er toekomst zat in het product, maar dat er tegelijkertijd nog ruimte was voor doorontwikkeling. Hagenstein: “Wij zagen dat er nog weinig innovaties plaatsvonden binnen de postmarkt. Mark en ik besloten toen om in dat gat te duiken en het online platform verder te ontwikkelen.”

Innovatie stopte niet bij de app

Hun inspanning resulteerden uiteindelijk in de huidige webapplicatie en website, maar ook in een aantal oplossingen voor woningbouwcorporaties en energiemaatschappijen. Hameetman: ”Zolang er nog post verstuurd wordt, willen wij helpen bij het versimpelen en digitaliseren van die post. Voor zowel het verzenden als ontvangen, en voor zowel bedrijven als particulieren.”

De mannen van Postbode.nu staan dus niet stil. Hagenstein: “Sinds 2018 leveren wij ook diensten voor e-mail, SMS en oplossingen die post, e-mail en sms combineren. Hierdoor kunnen we integrale oplossingen bieden voor bijvoorbeeld klantcontact-, marketing- en debiteurenprocessen.”

Direct kosten besparen en flexibiliseren

Postbode.nu is op dit moment de enige toegankelijke digitale postkamer van Nederland en richt zich op kostenbesparing en gebruikersgemak. Hameetman: “Je registreert je binnen enkele klikken en kan dan meteen gebruik maken van onze diensten. Geen lange offertetrajecten of ingewikkelde implementatieprojecten, maar direct kosten besparen en flexibiliseren. Het platform is ook nog eens enorm gebruiksvriendelijk.“

Download hier de PDF file
nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief.